17 Ocak 2009 Cumartesi

Hep Hesaplı Hem Yımışak

Kim olursak olalım hep aynı yere gireriz, elimizi uzattığımızda hep soloyu buluruz.

Solo'nun "inkar etme, sen de s.çıyosun" alt metinli reklamı.

Aslında olaya iki açıdan bakmak lazım. "Kim olursak olalım" mevzusu, hakikaten de yıllardır genç yaşlı demeden nice insanevladının aklını kurcalayan "acaba J.Lo da s.çıyo mu, kalkıp da şaheserine şöyle bakıyo mu, içinden "vay babanın kemiğine, napmışsın kız sen" diyo mu sorularına cevap olur nitelikte. Bu minvalde kanayan yaraya basılan parmağın hakkını vermek lazım bence.

İkinci nokta, şu "kim olursak olalım hep aynı yere gireriz" cümlesindeki "kim olursan ol gideceğin yer aynı" tınısı. Şimdi ben bu reklamı, her canlı bir gün ölümü tadacaktır havasında beynime kazıyınca, bahsi geçen nesneyle her karşılaştığımda içime ahiret inancı düşecek ya, işte bu cidden acayip. Artık bu saatten sonra sen o tuvalet kağıdına istediğin kadar kaçak kat çık, istediğin kadar hızlı çöz suda, benim için faydasız.

Bence böyle yani. İki nokta.

2 yorum:

cündebaz dedi ki...

tuvalet kağıdına şöyle bakarım:
beyaz da bi renktir, kahverengi de.
farkettiysen gerisi sökük gibi gelir (:

S dedi ki...

bak aslında bu fikrin kullanılması daha manidar olur :]