2 Ağustos 2009 Pazar

Esmer Sam

Reklamda ünlü kullanımı hakkında tonlarca saçma örnek verip yine bu örnekler üzerine litrelerce sulu şaka yapabilirim ama Seda Sayan'a "Daha Fazlasını İste" dedirtmeyen sektör hakkında fazla da konuşmak istemiyorum. Yine de biri nolur bana fahri kuyumcu dostumuz Mr. T'nin neden mikrodalgamtrak bi aletin reklamını yaptığını açıklasın. Bu kadar mı sıkıştın arkadaşım paraya, sıkıştın da düğününden kalan altınları bozdurmaya için bu kadar mı el vermedi? "Kefen param onlar benim" mi dedin de abandın mutfağa gövde gösterisi yapmaya? Hem koca memlekette bir sen mi kaldın mutfak aleti tavsiye edecek, hadi ettin diyelim seni bu 10 Küsür Zenci halinle hangi ev kadını dinler? Yapma dayım, etme. Şimdi Pierce Brosnan James Bond halleriyle çıkıp casus kalem tavsiye etse kim ne diyebilir; aksine ben takdir ederim ürün-ünlü korelasyonundaki yükseklikten.

Tabi bu casus kalem mevzusuna hiç girmek istemiyorum. Ergen dostlarımız sanıyorum artık kalem günleri düzenleyeceklerdir bol bol; kısırlar yenecek, çaylar içilecek, teknolojiye övgüler yağdırılacaktır. Brava.

Hiç yorum yok: