27 Temmuz 2009 Pazartesi

Saat 9 Yönü

Ben, her adres sorulduğunda oranın yabancısı olan adamım. İçimde hiç büyümeyen bir yavru kurt var. Ne kadar yemini suyunu aksatmamaya çalışsam da büyümedi cenabet.

Her gün gittiğim yoldan bir adım sapma ile ulaşılabilecek yerler hakkında dahi en ufak bir fikre sahip değilim; tam bir güzergah canavarıyım. Hatta tam da bu yüzden daha kısa zamanda gidebileceğim bir mesafeyi haftalarca usturuplu bir şekilde uzatmışlığım var.

6 sene kaldığım yerde şehir efsanesi gibi sürekli birileri tarafından adını duyduğum alışveriş merkezini oradan ayrıldıktan 2 sene sonra yanından otobüsle geçerken tesadüfen görmüşlüğüm de var bak ayrıca. Ama hala kendisini yakından tanıma fırsatım olmadı. Üzücü.

Cehaletin mutluluğa delalet etmediği kimi istisnai noktalar var ki bunlardan biri de bu sanırım. Çünkü tarifi sual edilen yeri elden geldiğince yakınsamaya çalışırken g.tüm başım ayrı oynadığından müthiş güvenilmez bir profil de çiziyorum, bariz.

Gidip bi' gps falan alayım, nabiim. Profile küstüm yemin ediyorum.

Hiç yorum yok: